Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скоромна М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Скоромна М. В. 
Роль культури почуттів у професійній діяльності вчителя [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 1-2. - С. 210-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_1-2_56
Викладено концептуальні розбіжності у дослідженні проблеми культури почуттів учителя, яку у вітчизняному педагогічному дискурсі в основному досліджували в аспекті складової професійної культури. Зроблено компаративний аналіз понять "культура почуттів учителя", "емоційна культура вчителя". Виокремлено три концептуальні положення розгляду концепту "емоційна культура" вітчизняними науковцями в особистісному сенсі, як частину педагогічного іміджу та як інтегративну якість особистості. На підставі пілотажного дослідження з’ясовано розуміння студентами понять "почуття" і "емоції" та значення емоційної культури і культури почуттів у професійній діяльності: визначено поверхневість знань щодо розуміння сутності цих понять у більшості респондентів, низький рівень розуміння значення сформованості культури почуттів у майбутній професійній діяльності. Изложены концептуальные различия в исследовании проблемы культуры чувств учителя, которую в отечественном педагогическом дискурсе в основном исследовали в аспекте составляющей профессиональной культуры. Сделан компаративный анализ понятий "культура чувств учителя", "эмоциональная культура учителя". Выделены три концептуальные положения рассмотрения концепта "эмоциональная культура" отечественными ученими в личностном смысле, как часть педагогического имиджа и как интегративное качество личности. На основании результатов пилотажного исследования вияснены различия в понимании студентами понятий "чувства" и "эмоции", а также значение эмоциональной культуры и культуры чувств в профессиональной деятельности: отмечена поверхностность знаний и понимания сущности этих понятий у значительной части респондентов, низкий уровень понимания значения сформированности культуры чувств в будущей профессиональной деятельности. The article considers the role of feelings culture in teacher’s professional activity; the essence of the concepts “teachers’ feelings culture”, emotional culture of teacher”; proving of the necessity of forming future teachers’ feelings culture during their studying at a higher educational institution.
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Скоромна М. В. 
Компонентна структура культури почуттів майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2013. - № 6. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_6_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.073 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Скоромна М. В. 
Результати аналізу стану проблеми формування культури почуттів особистості [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.604 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Скоромна М. В. 
Результати аналізу стану проблеми формування культури почуттів особистості [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 523.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Скоромна М. В. 
Проблеми формування основ педагогічної майстерності магістрантів, які отримали ступінь бакалавра за різними спеціальностями [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна, К. В. Полянська // Наука і освіта. - 2017. - № 6. - С. 129-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_6_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 925.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Щамбура Ю. 
Ставлення сучасних підлітків до булінгу [Електронний ресурс] / Ю. Щамбура, І. Пивоварчик, М. Скоромна // Наука і освіта. - 2019. - № 1. - С. 11-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2019_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 804.112 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Скоромна М. 
Роль особистості педагога у процесі формування особистості молодшого школяра [Електронний ресурс] / М. Скоромна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 383-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 186.002 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Скоромна М. 
Організація навчальної діяльності молодшого школяра через інтерактивні методи навчання [Електронний ресурс] / М. Скоромна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 31(4). - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_31(4)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Скоромна М. В. 
Навчальні ігри на уроці англійської мови в початкових класах [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(2). - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_32(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Скоромна М. В. 
Дидактична гра як засіб розумового розвитку молодшого школяра [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна, О. В. Голубенко // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 40. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_40_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 153.115 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Скоромна М. В. 
Особливості професійно-педагогічного спілкування як основи професійної діяльності майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / М. В. Скоромна, Г. М. Шарапова // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 57(2). - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_57(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.307 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського